Utvilad?

Ganska många veckor tillbaka har klockan ringt riktigt tidigt VARJE dag... Idag var dagen jag skulle "sova tills jag vaknade...

Men va??? Vaknade 10.00!!?? Fick nästan panik av att vakna så sent!! Min kära man underlättade mitt uppvaknande med kommentaren "sedärja, då har det redan gått en halv arbetsdag i din värld" Tack för den!! Sprätte upp i hopp om att vara riktigt utvilad, men landade snart i soffan... Tröttare än när jag går upp tidigt ;) Blev kvar i soffan några timmar, men lyckades till slut få på mig kläder, fika med Mamma, Bengt, Svärmor och Svärfar :) OCH åka och handla :) Inte illa ;) Såååå sova länge är INTE medicinen! Jag blir bara tröttare, helt uppenbart ;) Så slut med det :)


Någon som inte sov lika länge då... Stora sonen och en kompis ställde väckarklockan på 06.00 på första lovdagen för att ta sig iväg och få ihop pengar för att betala sin biljett till Dreamhack själva :) DET gillar jag :) Affärsidéerna haglar här hemma nu, och energin flödar från tonåringarna :) Gött att se deras målmedvetenhet :)


Nu laddar jag upp för påskafton som ska firas tillsammans med familjen och bröder med respektive hos Mamma och Bengt :) Hoppas Mamma och Bengt vilat upp sig ordentligt, då våra små släktmiddagar ofta tenderar att bli både livliga och ganska högljudda ;) Förmodligen blir det lite brädspel också.... Jodå, tre syskon som är lika mycket tävlingsidioter alla tre :) Kan bli ganska heta diskussioner då *vis av erfarenhet*


Jag och mina bröder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0