Tiden....

Ja, det är ju inte första gången jag efterlyser mer tid. Förut har det varit mer panikartat. Typ, ge mig en extra timme på dygnet bara, så är jag nöjd, sådär i sista minuten ;)

 

Nu är jag faktiskt ute i lite mer god tid. Inser att almanackan för våren, sommaren och sensommaren fylls på i en rasande fart! Visserligen är den fylld med massor av roliga saker :) Det är verkligen så otroligt mycket jag vill hinna med! Men som sagt, nu är jag ute i GOD tid! Och jag tycker banne mig det är dags att jag blir bönhörd!

 

Vi har ju redan Juni och Juli, så mitt förslag är att vi slänger in Juki eller Jumi också. DET skulle passa mig utmärkt, med en extra sommarmånad! :D

 

Annars har dagen bestått av en lång härlig promenad, med lite lydnadspill på en grusad plan.

Efter det blev det en tur ner i ”källaren”. Idag lyckades jag försvåra rejält för Häxan :) Hon fick slita ordentligt för det sista föremålet. Så intressant att se hur hon jobbar när det blir svårt. Hon blir mer och mer intensiv och tanken att ge upp verkar inte finnas överhuvudtaget *gillas skarpt*. När hon väl hittade sista föremålet var ju såklart lyckan total :)

 

 

För övrigt, så vill Hampus ha en ny mobil.

 ”En sån med ett äpple på baksidan, fast en med ett päron istället” :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0