Åldersnoja De lux!

Japp, nu har det slagit till....
Alltså inte noja över min egen ålder, jag har ju precis fyllt 25 ;)
MEN, imorgon fyller Timmy 13 år!! Alltså, det är verkligen ångest!!  Tonåring-13 ÅR!!! Vad sjutton hände med tiden liksom??
Om ett par veckor börjar han ny skola, samma högstadieskola som jag gick. Med nya kamrater, nya lärare och förhoppingsvis  massor med bra kamrater. Självklart tycker jag ju detta är kul, men samtidigt liiiite ångestladdat...
Nu ska han lämna den lilla trygga skolan, där han gått sedan han var 6 år. Med samma härliga klass hela tiden och med superbra, trygga lärare i alla år.
Kommer säkert gå jättebra, men jag kan verkligen inte låta bli att oroa mig för allt som komma skall...
Jaja, just nu hoppas jag att Timmy håller ihop md sina bra kompisar (och givetvis träffar flera av den sorten), fortsätter använda sitt sunda förnuft (som han för det mesta är väldigt bra på), fortsätter vara sitt glada charmiga "jag" och massor med andra bra-att-göra-saker-när-man-ska-lugna-mamman.
Stort grattis på födelsedagen!




Älskade ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Sharon

Grattis till Timmy.... Underbart vuxen;-))))

2011-08-09 @ 09:19:32
Postat av: Timmy ;)

Tack Mamma :D

2011-08-09 @ 10:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0