Tävlingstajm!

Jaha! Så har jag då anmält till min och Häxas första tävlingar :) Hoppas vi kommer med på någon av dom. Ska bli spännande att se hur detta går…

 

Var med på träningstävling igår och jag tyckte hon höll ihop hyffsat bra :) MEN, jag var heller inte det minsta nervös, vilket jag antagligen kommer vara när det blir på ”riktigt” :) Vi får väl se om det blir jag eller Häxa som flippar av nervositet ;)

 

Har insett att, trots att jag  jobbat stenhårt med att totalignorera framförgåendet, så kan jag inte se någonstans att det har försvunnit? ATTANS! Dags att sätta fart med det nu kanske…

 

Budföringen har jag inte på något vis ignorerat, bara helt glömt bort ;) Dags att sätta fart med det också alltså. Vilken tur att vi kommer hålla oss sysselsatta i alla fall :)

 

För övrigt är det väl ”bara” att fila på med det vi gjort tidigare.

 

Jahapp! Nu blir det en tur ut till klubben för framförgående-träning och förhoppningsvis budföring. OM jag lyckas hitta på någon mottagare :)

 

Hoppas på en inte fullt så dryg Häxa när det är tävlingsdags :)

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Gud så söt. Vilken min du fångat!

2011-04-08 @ 21:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0