Träning och bilder

Hund träning blir det inte värst mycket av nu i kylan. Men i Söndags samlades Jag, Linda, Sandra och Ulli för att köra lite lydnad på klubbens parkering. Riktigt, riktigt kallt var det, men det finns ju kläder för sånt ;)

Kameran fick faktiskt följa med. Några bilder blev det, men eftersom ljuset bara var halvbra var jag tvungen att skruva upp iso:t = gryniga bilder=(

Träningen gick iaf bra. Jag tror alla var nöjda. Framförallt var det skönt att sätta igång nu efter en lång paus. Med Baloo är jag VÄLDIGT nöjd! Vi gjorde inget avancerat, lite ff och läggande under gång. Momentmässigt var det inga kanonutföranden han bjöd på, men han var otroligt laddad och GLAD! Och det är det viktigaste!

Tack, tjejer för en trevlig träning! Och tack, linda för fikat=)


Alltid så glada Norpa på väg till konen


Norpa lite förvirrad. Hmm var det konen eller rutan nu?


NU  ska jag till rutan!


När solen började gå ner var det ett helt magiskt ljus!


Det är sådana här tillfällen som gör att man faktiskt står ut den här årstiden!

Jag gillar egentligen vinter och tycker att det ska vara snö, men måste det var så kallt?
Funderade ett tag på kattlåda i kollosalformat till Baloo, men vi fortsätter med promenader där vi håller på att förfrysa fingrarna....
Idag skulle vi ha tränat igen, men i morse visade termometern drygt 20 grader kallt igen. Ingen träning idag alltså!
Yr.no lovar minst lika kallt till helgen, så vi får väl passa på att lära in något nytt inomhus...

Alles för denna gång! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hallå Malin!



Men va roligt med en ny och fin blogg!:D Härlig återberättelse av 2009, nu har vi ett härligt och framgångsrikt 2010 framför oss. Tack för träningen i söndags, och TACK för hjälpen med kamera- inställningar mm:) Sicka fina kort på räser råttan som får äran att pryda din blogg, dä gillar jag:) Baloo var verkligen såå laddad i söndags, det är som du skriver..värt mest! att de faktiskt vill och väljer att träna med oss:) Ha det gott tills vi ses igen!

stor kram!

2010-01-06 @ 18:43:27
URL: http://www.norpa.cybersite.se
Postat av: Gitsie

Vad roligt att du uppdaterar oftare nu, det var ju målet med den nya bloggen. :)

Och nu har jag länkat till dig, bättre sent än aldrig. ;)

2010-01-07 @ 07:51:55
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0