Anonym blogg?

Bloggen är så sakta på väg att dö ut... Synd kan jag verkligen tycka ibland, då jag gillar att skriva periodvis :) Men just bara periodvis... Skrivlusten blir extra påtaglig när jag är riktigt arg, riktigt tacksam, riktigt glad eller när det verkligen är något jag brinner för:)Idag är jag riktigt arg på förbannade systemfel som svensk byråkrati skapat! Samtidigt som jag är så vansinnigt tacksam, glad och nöjd för att jag har några få SÅ väl valda människor runt mig som faktiskt är de bästa!Och idag som alla andra dagar brinner jag ;) Just nu allra, allra mest för barnen och jobbet :)Så vad är egentligen problemet? Nja... inget av de som tar upp min tid passar att lämna ut i det offentliga ;)Lite, lite sugen på en helt anonym blogg, där jag kan skriva precis vad jag vill, utan att hänga ut varken jobb eller ungar ;) Men troligen svårt att hålla anonym i längden och då faller ju liksom hela konceptet ;)Justja! Tacksamhet :) Det är också grunden till många av mina blogginlägg :)Tacksam (låter nästan lite religiöst ju) är jag verkligen idag! Att ena stunden känna sig både arg, förtvivlad och fullkomligt uppgiven för att två samtal senare övergå till att känna sån tacksamhet för att jag har turen att ha så kloka och sunda människor runt mig, det hoppas jag alla får uppleva :)Att varje dag få åka till jobbet och tycka att det är något av det roligaste som finns, varje dag, det är också något jag önskar så jäkla många!
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=299995740032870&id=100000673395615&set=t.100001393515006&source=42
Helt uppenbart klarar jag inte av att lägga upp en bild i bloggen längre, så jag testar en länk :)
Det här är såklart det jag är allra, allra mest tacksam över :) Mina finaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0