Saknar

Även om jag trivs väldigt bra här i Sigtuna och på "nya" jobbet, så kommer det ibland dagar då jag saknar massor av saker...
 
Saknar arbetskamraterna i Säffle... Det är en viss trygghet att ha en massa människor runt sig som man känner väl...
 
Saknar härliga sommarkvällar med nära vänner, massor med skratt och prat om både livets tråkigheter och roligheter.
 
Galna dagar med galna hundar och ännu mer prat och umgänge :)
 
Saknar att veta vart de där riktigt fina pärlorna i naturen finns där man bara kan "vara"
 
 
Saknar min finaste Pjäx <3
 
 
<3
 
 
Saknar alla fina kvällar på brukshundsklubben...
 
Saknar söket, brasan, träningskamaraterna och alla givande diskussioner
 
 
Saknar vår alldeles "egna" skog..
 
 
Saknar det lite mer seriösa fotograferandet...
 
 
Saknar våra stunder i skogen....
 
Ååååh! Vad jag saknar den här galenpannan!
 
Lite djupdyk i arkivet... Utöver det saknar jag: Ytterligare några mycket goda vänner, känslan av att man känner nästan alla kunder, att alltid kunna vägen till grabbarnas kompisar, att alltid träffa på någon man känner när man ger sig utanför dörren, spontana fikabesök, galna kalas med släkten där ljudnivån har en förmåga att nå hiskeliga höjder ;)
 
Mest av allt saknar jag vardagen med Mamma och Bengt...
 
Jaja, liiite sentimental ibland... 
 
Imorgon vaknar jag utvilad, på topphumör och allt är som vanligt igen ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sharon

Kraaaaaaaaaamar <3

2013-01-30 @ 07:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0