Njuter!

Jahaja! Mina uppspaltade rubriker blev det inte så mycket med ;) Kanske återkommer i de ämnena längre fram, den som lever får se :) Just nu har jag inte tid! Trots rejält minus på sömnkontot, jag bara NJUTER av tillvaron:)
 
 
Njuter av att vara på plats i huset, känns verkligen som "hemma" och jag stortrivs! Huset och området känns helt rätt och jag är så glad att vi gick på magkänslan och valde bort de där husen som inte kändes "hemma". Huset i sig är inget märkvärdigt, men duger gott åt oss. Några småsaker som gör att jag trivs sådär extra bra... Som att vår nya granne hade varit här och skottat åt oss när vi kom med flyttlasset på juldagen och braskaminen!! Jag är verkligen en mästare på att elda :) Så gillar jag ju värme också ;)
 
 
Justja NJUTER!
 
 
Njuter av att Mamma och Bengt har varit här en vecka, vet att jag kommer sakna att dela vardagen med dom.. Så härligt att de ändå varit här en hel vecka och hoppas de snart kommer tillbaka! Dessutom har vi fått massor med hjälp med gardinstrykning, möbelmontering och hylluppsättning :)
 
 
Njuter av att ha firat en fantastiskt trevlig nyårsafton i behagligt lugn, god mat och en hel hög med männsikor som man bara måste gilla att umgås med! Kvällen/natten avsutades med att studera alla fina rymdraketer :)
 
Njuter av att Timmy haft två goa kompisar här från Säffle i några dagar, så kul att ha dessa härliga "ungar" här! :) Dessa tre tonåringar har mest tillbringat dagarna/nätterna vid datorerna bortsett från en dag då med pendeltåg och buss begav sig ensamma till Kista galleria för shopping... Jodå.... Mammahjärtat var allt lite orolig men kände att dessa tre fixar detta galant tillsammans, klart de gjorde det :) Inga Mammagener där inte, då hade de garanterat åkt vilse ;)
 
 
Njuter av att ha ett jobb som verkligen bjuder på utmaningar... Stundtals den typen av utmaningar som gör så jag börjar fundera på om jag är knäpp som tycker det är kul... MEN, utmaninngar utvecklar helt klart! Och jäklars, vad jag lär mig efter vägen! Utmningarna och lärdomarna är helt klart det som driver och gör det vansinnigt kul, samtidigt som det vissa sekunder kan driva mig till fullkomligt vansinne, att allt inte bara kan fungera och flyta på.... MEN (igen då), detta kommer bli bra i slutändan, det är jag säker på :)
 
Njuter av att lillebror flyttar hit om en dryg vecka, kollektivet fortsätter :) Vi ska både jobba och bo ihop, vilket inte alla är övertygade om att det kommer fungera... Jag VET att det kommer fungera utmärkt! Jobbmässigt ska det bli otroligt kul att jobba med någon som tänker som jag, och ja, "samboskapet", det är jag inte speciellt bekymrad över. Han titulerar sig som kock, mycket mer begär jag inte av en sambo :) Att barnen jublar behöver väl knappast tilläggas ;)
 
 
Njuter av att Hampus har en alldeles ny klasskompis som ska sova över här inatt. Hampus verkar ha hamnat i en klass full med trevliga ungar :) Så härligt att studera barn när de ska lära känna varandra... I några minuter är det någon typ av "mask" på, men bara efter en liten stund är de helt sig själva :)
 
 
Njuter av att ha kusinvitamin med familj nära! Att se lilla 3-åriga kusinbarnet och Hampus tillsammans är underbart! För en gångs skull får Hampus vara störst och "ta om hand" och han gillar verkligen att pysla om :) Goa småkillar :)
 
 
 
 
Njuter av att för första gången på fyra månader komma hem från jobbet och äta middag med familjen! HÄR snackar vi vardagslyx! Den typ av lyx man inte kan köpa för några pengar i hela världen! Så underbart att äntligen ha en vardag med familjen igen!
 
 
Njuter av att Baloo är på plats i mailjen igen.... Odågan som verkligen kan konsten att reta gallfeber på mig, men som har det största hjärtat man kan ha! Underbara lilla galing som vi saknat så! :)
 
 
Njuter av att ha mina få riktigt nära vänner som betyder så mycket, på alla sätt och vis! :)
 
 
 
 
Tjopp, tjopp, sådär rosakimrande igen då,men inte ens om jag anstränger mig kan jag komma på något att klaga på :) Bloggen lär aldrig bli mer spännande än så här ;)
 
 

Kusinbarnet med sin lilla idol, Hampus :) Underbara <3
 
 
Lilla köket :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Härligt Malin!
Det är ni alla värda! Njut av livet och ta hand om er! En särskild puss på nosen till Baloo också;). Kram

2013-01-02 @ 21:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0