Märkligt...

Nu när det är officiellt att vi ska flytta, känns allt så märkligt overkligt. Inte på något vis så att jag ångrar mig, men det blir så definitivt när helt plötsligt andra än ens närmsta pratar om det... MEN! Det känns fortfarande som om vi tagit helt rätt beslut! Man får lov att hoppa på när tåget går :) Jag är så supertaggad att börja på nya jobbet, även om det känns konstigt att lämna det jag har idag... Hur det än är, så trivs jag ju vansinnigt bra med det jobb jag har :)

Men som sagt! Spännande med nya utmaningar :) Ser verkligen fram emot detta :)

Och jag är sååå tacksam för allas positiva kommentarer och peppande :) Räknar kallt med att vi kommer få täta besök av alla goda vänner :)

Jag har surfat runt en del för att se vart grabbarna ska gå i skola. Den högstadieskolan Timmy ska gå, kan man välja inrikting både innebandy och fotboll! Behöver jag säga att Timmy jublade?? Känns som bra förutsättningar :)

Angående drömmarna då... Jodå... Inatt drömde jag två...Den ena att jag var i skogen med Baloo och plötsligt hamnar i ett hav av gula kantareller! Då menar jag HAV! Det var guldgult överallt! Gjorde mitt bästa för att få styr på Baloo... *hunden med teflonminne* sekunden senare var det guldgula havet ett enda rörigt gult mos... Han är effektiv, Prinsen ;)

Själv tror jag denna drömmen grundar sig i min oro att det inte ska finnas kantarelelr i 08-land? Är det så? Jaja, jag får väl åka till värmland och plocka guldet då ;)

Den andra då... Där behöver jag proffs för att tyda ;)

Minns inte exakt men jag var mitt i en trafikolycka... Verkar ha klarat mig bra, för när stojet runt olyckan lagt sig tog jag fram min LISTA (ja, jag är en stor fan av listor i alla former) där kunde jag nökt bocka av en rad! Känslan av att bocka av på en lista är bra :) Men här hade jag listat tio olika typer av trafikolyckor som jag skulle orsaka och självklart klara mig ur, för att kunna bocka av på listan.... HELT stört!!

Det hela resulterade givetvis i att jag var mer död än levande när klockan ringde...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0