Stress!!

BLÄ!!!

Så här är det!!

*Jag avskyr när jag inte hinner det jag vill på jobbet!
*Jag avskyr när jag har känslan av att jag ligger efter med pluggandet!
*Jag avskyr när jag känner att jag inte hinner med det som behövs hemma!
*Jag avskyr när det känns som om jag inte hinner med det jag vill med barnen!
*Jag ogillar (avskyr är väl starkt) när jag skriver ett långt blogginlägg och trycker på fel knapp, så skiten försvinner!

Ja, men ungefär så! Okej, då tänker vi posittivt... Jag är just nu BARA extremt missnöjd med fyra saker!


Hade faktiskt skrivit ett långt inlägg om hur stress(frustration påverkar med, men det försvann i cyberrymden, tyyyyp!


Så det här är väl en fullt tillräcklig sammmanfattning....


SÅÅÅ!

Det jag vill ha nu är:
*En hel vecka då jag kan stänga in mig på jobbet och göra allt det jag vill!
*En hel vecka för att lägga ALLT krut på plugg och hemuppgifter!
*En hel vecka för att hinna ifatt här hemma!
*En hel vecka för att bara "vara" och umgås med barnen!

Enda problemet är att detta behöver ske på SAMMA vecka, för det brinner liksom i knutarna både här och där!


Jaha, den ekvationen går ju dåligt ihop....



Sällan jag skriver riktiga gnällinlägg, men just nu känns det verkligen sådär faktiskt...



ÄHHH! Kan inte låta bli att få dåligt samvete över gnället! Det finns faktiskt de som brottas med betydligt allvarligare saker än vad jag gör.... Så, nu är det slutgnällt!

Kvällen ska ägnas åt att göra en seriös plan på vad jag faktiskt SKA hinna med det närmsta!





Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är inte mer än människa, de kommer alltid finnas dom som har värre än någon annan.. Men man måste få gnälla oxå..

2012-03-07 @ 08:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0