Jag har en plan...

Det är jag och Sickan ;)


Jag har en plaaaaan!


Jag MÅSTE verkligen komma ikapp med hemuppgifterna nu! Det är ett inferno i min hjärna nu, där det känns som allt- jobbet, plugget, hemmet och familjen, varken blir hackat eller malet!! Gahhh! DET stör mig! Känner mig just nu för jäkla splittrad och allt man gör blir bara "halvbra"! Otroligt störande!

Sååå, planen är...

Helgen som är på ingång... Försöka komma ikapp så gott det  går här hemma. Veckan som kommer - Ägna mig åt veckans stora projekt på jobbet och att samla resterande fakta jag behöver för att kunna analysera hemuppgifterna...

Nästa helg är planen att jag ska stänga in mig någonstans... Har för tillfället två eventuella alternativ... Ett alldeles här i närheten, eller svärföräldrarnas hus typ 20 mil bort. Spelar egentligen ingen roll vilket... Enda kruxet är väl möjligen att jag är tveksam till om bredbandet fungerar i svärföräldrarnas stuga. Töligt att åka 20 mil för att inse att datorn inte fungerar ;) Får kolla upp det!


Hur som, så ska det då ägnas två hela dagar åt plugg! Alltså, riktigt grotta ner mig... Inte vara det minsta social, utan bara dyka in i "bubblan" ;) DET tror jag behövs för tillfället!


Visst är det ju så att jag då försummar ytterligare dagar/timmar med familjen... MEN, jag tror att jag kan vara mer fokuserad när jag väl kommer hem då! Alltså, det jag ska göra kan jag kanske göra lite mer heljärtat om jag är lite mer ikapp :)


SÅ måste det bli!!


För övrigt....

När det är som det är just nu... Är jag så otroligt glad över beslutet jag tog ang. Häxa! När jag tar mig tid att fundera, saknar jag henne så sjukt mycket... Alltså, helt vansinnigt mycket... Lilla, lilla Loppan... Hampus frågar gång på gång om vi snart kan åka och hälsa på henne, men jag tror inte jag är redo för det än....

Jag är iaf så glad över att jag vet att hon har det så bra och får det hon behöver...




Fina, fina Pjäxan <3 Åhhh, vad jag saknar henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0