I natt hände det!

Först och främst!!!

Man läser då och då på fejjan om de som tränar... Hur musklerna är så där gott slutkörda (alltså att de skulel vara skönt med träningsvärk). Mina benmuskler är också så där gott slutkörda idag!! NÄ, jag har INTE tränat, jag har tapetserat en HEL dag! Dä ni!


Så vad hände inatt? Japp, plugglusten kom tillbaka :) Märkte inte förns den kom tillbaka, att den varit borta ;) Komplicerat? Nä, inte speciellt, bara väldigt typiskt mig! Ända sedan förra fredagen när jag fick tillbaka första hemuppgiften (som jag är stört missnöjd med), har jag omedvetet tryckt plugget åt sidan. Låter ju ganska allvarligt, men det är det inte ;) Bara så att jag tagit en menatl paus, alltså inte tänker på det 24/7... SÅ typiskt mig att göra så, när jag är sådär halvnöjd och ska försöka tagga om ;)


Inatt hände det iaf :) Lusten kom tillbaka, synd att det ska ske halv ett på natten bara... Från halv ett och några timmar vara hela jag uppfylld av analysplaner!! När hjärnan väl börjar går upp i varv sådär, då är det stört omöjligt att somna! När jag väl lyckades somna drömnde jag att tapetj***rna ramlat ner för att jag använt för mycket lim! Sovit gott, med andra ord ;)


Märklitg nog vaknade jag utvilad iaf :) Packade in skidor och Timmy och körde honom till kyrkan. En dag i Hovfjället skulle det bli för Timmy i det härliga vädret :) Äntrade jobbet strax efter sju. Taggad att ägna förmiddagen åt att plugga i lugn och ro (lyckas inte riktigt få till det hemma)!


Flöt på bra i drygt en timme... Då ville Hampus komma till jobbet ;) Kontentan av det hela: Ingen hemma (förmodligen lugnt och skönt hemma iaf), Hampus parkerad i lunchrummet med hyrfilm på den bärbara datorn. Själv parkerade jag på kontoret med spotify på hög volym och grävde ner mig i analyser!!


Två hyrfilmer, sen tröttnade Hampus... Jaja, så är det! Packade den stora ryggan och fika och drog till badhuset, där blev det analyserande ytterligare en stund. Hampus nöjd och glad att få göra av med lite överskottsenergi :)


Planen för imorgon, är att köra mina koncentrationssvårigheter åt sidan och försöka plugga hemma en stund, får väl se hur det går ;)


Mina fina grabbar <3

Kommentarer
Postat av: Elin *Paraflaxen*

Hehe.. tapetsering är alltså den nya crossfiten? :-D fränt.

Lycka till med pluggandet!



Sv: Men åh, tack, va snällt sagt. Nu jäklans är det bara en del kvar. Men varje fråga innehåller ju minst 5 frågor till, så det är inte bara ja och nej tyvärr ;-) önskar dock det ibland!



Trevlig helg!

2012-03-03 @ 00:52:08
URL: http://paraflaxdrinken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0