Pluggdag!

Alltså! Jag verkligen gillar att ge väckarklockan fingret :) Klockan ringer allt som oftast ganska tidigt här :)

Planen för dagen var PLUGG!! Närmar sig seminarium igen = PROV! Klockan ställdes tidigt för att åka till jobbet och plugga en stund.... Jodå, klockan ringde tidigt.... MEN, så skönt att ge klockan "fingret" och svära en liten ramsa... "typ, jag sover tills jag vaknar" =)) Inte ofta man kan göra så, så bäst att passa på ;) Några immar på jobbet, sen hem och plugga vidare. Eftersokm det blev några extra timmars sömn, så blev ju så klart även pluggandet framskjutet några timmar...


Läste på lagar och formelsamilingar till samma sekund Mamma tutade utanför :) Kan väl konstatera att jag ÄR verkligen inte gjord för att sitta parkerad framför en dator en hel dag... Men nu känns det som om jag har god koll! Nästa helg är det dags för innebandycup i Göteborg. Jag räknar kallt med att få lite pluggtid på vägen ner, mellan matcherna och på vägen "upp" till att plugga till provet =) Söndag åker jag upp till sthlm för en veckas kursande! Ska bli såååå kul att träffa alla igen =))

Mamma agerade som kvällens taxichaufför ut till Öcken =)) Tack Mamma =)) Och vilket skönt avbrott i pluggandet! Det är när det är så fullt upp som det är nu, som man inser HUR viktigt det är med rätt personer runt sig;) Den lilla, lilla tiden man har MÅSTE läggas på rätt saker! SOM vi har skrattat ikväll =)) Klockan är snart halv två och jag är inte ens trött! När hände det senast?? Undrars om det beror på den rökiga whiskeyn eller alla skratt?? Förmodligen det senare ;)

Nu laddar jag för ytterligare en dag vid datorn, sedan en dag på fotbollscup, sen är det jobb igen =)))


Njaaaeee, jag känner mig inte klok som en uggla än.... Men snart kanske....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0