Fulltankad...

Sitter på hotellrummet och försöker reda ut all information som snurrar i huvudet, kladdiga anteckningar och massor med papper i en enda röra! En liten bloggpaus fick det bli nu, händer ju inte så ofta nu för tiden ;)

Helgen som gick tillbringades på innebandycup med grabbarna i Göteborg. Kul för dom att komma "ut" och möta lite andra lag, inte nyttigt att vinna hela tiden ;) Cupen slutade i b-slutspelets semi-final... En riktig rysare... 5-5 efter full tid, vinna eller försvinna :) Motståndarlaget avgjorde i "sudden", vilket kändes helt okej för mina nerver ;) Ett avgörande på straffar är inte nyttigt för mamman med sonen i mål ;) Summan av det hela var iaf en verkligt trevlig helg, med en hel hög med trevliga grabbar, föräldrar och tränare :)

Från ett Scandichotell till ett annat blev det på söndagen... SJ levererade som sig bör... Totalstopp efter åtta minuter. Tåget behövde tydligen omstartas??!! Ehhh, jaha... I min helt otekniska värld så trodde jag att det typ bara var att trycka på en eller två knappar, så var det omstartat.. Men så fungerar det tydligen inte...

Det hela påminde mer om Tagada (ni som har tillbringat fredag- och lördagkvällar på "säfflemarten" vet vad jag pratar om), luft skulle i, luft skulle ur osv... så höll det på. Jaja, kom fram till Sthlm en timme sent till slut :)

Från och med söndag kväll till idag har temat gått i ICA, ICA och lite mer ICA :) Med lite inblandning av prov, hemuppgifter, budget, matlagning och ledarskap :)

Som vanligt en mycket intensiv vecka, men känslan av att man fyllt på "förrådet" med kunskap, bra energi och erfarenheter gör att jag känner mig tokladdad för vad som komma skall!

Dessutom var det kul att träffa alla kurskamrater igen :)

Kvällen ska ägnas åt att göra en plan för kommande hemstudieperiod! Nu ska här pluggas, åtgärdas, analyseras, budgeteras och läggas handlingsplan :)))


Enda negativa skulle väl vara maten (och servicenivån) på scandic.... Men äähh!! Det är så mycket annat som är bra, så det försvinner liksom i den positiva mängden :)


Haft två riktigt bra telefonsamtal under veckan också :)

Det ena handlar om "rätt person på rätt plats", gäller dock inte mina barn denna gång :) Jag blev SÅÅÅ jäkla glad över samtalet, och är sååå övertygad om att detta kommer bli superbra!!

Det andra samtalet... Gör mig också vansinnigt glad!! Hoppas och håller massor med tummar att det kommer gå hela vägen!!


Sedärja... Då har jag lyckats skriva ett sånt där blogginlägg som en del skulle kalla "rosenskimrande och löjligt lyckligt"

Men det känns så just nu :)


Ibland saknar jag denna lilla hund så vansinnigt mycket <3 Fina, fina Pjäxan <3

Kommentarer
Postat av: Angie

Härlig läsning!

Men saknar våra samtal, är ju över en vecka sen sist. Sköt om dig, vi hörs snart!

2012-04-26 @ 20:43:21
URL: http://iwontquit.blogg.se/
Postat av: Linda

...Men va FAAN - har du SAGT A får du SÄGA B !!! har du inte lärt dig det :)))



KRAAAM

2012-04-27 @ 07:27:53
Postat av: Josefina - STOR BLIR LITEN

åh vilken fin vovve!

2012-05-05 @ 22:15:37
URL: http://storblirliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0