Packar i, packar ur...

...packar i, packar ur... Heeeela tiden!!
Det känns som om jag konstant packat i och ur dessa väskor i över en månad nu. Alltid är det någon i familjen som far och flänger ;) Kollar jag i almanackan, så ser det ut som jag kommer hålla på så här fram till i början på september.
Jaja, vi sliter inte ut hyllorna i garderoberna iaf ;) Antingen ligger kläderna i väskor, tvättkorgen, tvättmaskin eller i den konstanta gigantiska högen av ren tvätt. När de varit parkerade där ett tag, så är det dags att packas ner igen ;) Det rullar på :)
Denna gång är det Fredrik, Timmy och Hampus som ska iväg. Timmy ska spela fotbollscup, Fredrik ska köra bussen och Hampus ska med som supporter ;) Så länge han trökar, vill säga ;) Cupen är i närheten av barnens kusiner, så Hampus och Fredrik ska sova där.
På söndag och jag och Linda också upp och kollar på grabbarna. Förmodligen får hundarna följa med. det är ett ganska långt uppehåll mellan två av matcherna, så då hinner vi träna lite :)
MEN, först!! Imorgon är jag helt "home alone"! Ja, bortsett från hundarna förtås ;)
Detta betyder att jag har en HEEEEL dag att ägna åt hundträning!! Utan det minsta tillstymmelse till dåligt samvete :)
Imorgon packar vi ryggan med fika och beger oss till skogen med härliga träningsgänget för en hel dags träning :) Och förmodligen ett och annat skratt :) Ojoj, vad jag behöver tanka lite sån energi nu =)))
Mongo och Pongo är inte alltid så lätta att fotografera ;)
Ehhh, ja men , snyggt... Bra skärpa på nosen iaf ;) För övrigt finns det väl en del att önska... ;)
Nä, jag har inte kuperat öronen på Baloo. Han är bara allmänt tjurig för att Häxa rusar runt och retas, medans han måste sitta still i flera sekunder... Stackar'n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0