Teknikens under...

Jaha! Nu är det gjort! :)
Fredrik har länge velat köpa ny TV. För min del har det funkat alldeles utmärkt med en tjock, ful, med taskigt ljud och dålig bil... Kanske beror på att jag aldrig kollar på TV ;)
Jag tyckte inte detv ar någon större idé med ny TV, före vi gjort iordning tv-rummet (som vrit på G i typ ett par år eller så), alltså har han fått vänta på sin Tv.
Nu fick jag ju tokrycket och gjorde iordning där förra helgen... Och Fredrik var inte sen med att rusa och köpa ny TV då....
Självklart åkte han ju till den butik där min lillebror jobbar som säljare :S
Visseligen blev det en ny burk, dock i plattare version, än den vi hade tidigare. Dessutom lyckades Kim sälja med massa annat jox, som tydligen ska kunna göra att vi ska kunna komma åt internet lite här och var... Alltså ytterligare någon typ av svart låda och YTTERLIGARE sladdar från alla håll och kanter! :S
Alltså, jag får snart spader på alla jäkla sladdar överallt!! Den nya svart lådan står det dessutom "wireless" på, jomen tjena...
Allt är inkopplat överallt, alla sladdar är i och det lyser grönt där det ska göra det... Men inte sjutton funkar det för det...
Kim sålde iväg grejerna och drog till Kroatien, så någon support därifrån är väl inte att förvänta sig de närmsta veckorna ;)
Nu lägger jag ner mina försök och ger mig på ett annat projekt :)
Har bävat för detta i flera år nu... Ena uthuset ska röjas ur :S
Allt sedan vi flyttade in i huset (för 11 år sedan) har jag lastat in grejer i uthusen... Typiska sådana där grejer som kan vara bra att ha, men som inte får plats på något bra ställe...
Alltså, i 11 år har jag burit ut prylar dit, ALDRIG burit något därifrån... Men nu är det dags! :)
Allt gammalt skräp ska kastas, möjligen gör man något bra-att-ha-fynd, men resten ska till tippen :D
Tanken är att det ena rummet ska bli hundrum :)
Och som vanligt när jag ska göra något, så ska det helst vara klart igår ;) Bäst att sätta fart alltså :D
Ehh, jaaaa, riktigt så här ser det inte ut när jag lastar ;)
Allt är brännbart vid rätt temeratur, alltså allt i en hög :) Fredrik får sen åka till tippen och lösa problemet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0