Ju tyngre, desto bättre :)

Torsdag innebär heldag för mig på jobbet. För Pjäxans del innebär det jobb med Husse :)
Lyckan för liten Pjäxa är att rusa runt på verkstadsområdet och finna alla fina saker som folk lagt i från sig :D

Dagens största (i ordets rätta bemärkelse) fynd : Ett avgasrör! Fullkomligt överlycklig när hon kommer till Husse med det fina fyndet ;) Men HUR mysigt kan det vara att släpa runt på ett avgasrör? Bara den saken att det är fem minus ute skulle i alla fall få mig avskräckt att bära runt på ett stort järnrör ( hmmm, är avgasrör gjorda av järn? )

Jaja, Häxans motto verkar vara ju tyngre, desto bättre :)

Hon var inte gammal när hon första gången hittade 4 kg tungapport på klubben. Jag stod med ryggen till, när jag vänder mig om ser jag Häxa springa runt, runt i cirklar. Glädjen visste inga gränser :) Anledningen att hon bara sprang runt, var att hon lyckats gripa den längst ut på ena sidan. Alltså blev det lätt slagsida ;)
Sötnöt♥



Strax kvällsmat, sen blir en tur för mig och Häxa till källaren :)

Skulle återigen ha bjudit på en del nya bilder, men det vill sig inte :(
Undrars om det är min dator som börjar krångla igen?
Jaja, jag har i alla fall alla bilder i tryggt förvar numera :) *vis av erfarenhet*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0