Upprörd!

Nu är jag rejält upprörd! Både stort och smått…

 

För det första… Familjen har varit iväg och spelat bowling nu ikväll. Självklart är inte detta bara ett sätt att umgås, det är ju också tävling. Och tävlingar SKA man vinna!! Jag fick stryk av nästan hela familjen, så det lär få bli revansch nästa helg. Tror jag ska passa på att smygträna under veckan som kommer…

Det var det jag var ”smått” upprörd över, nu något som är betydligt allvarligare!

 

Jag fick idag reda på att en av Timmys fotbollstränare fått sin mobiltelefon stulen. Inget ovanligt kanske, men detta hände i samband med en av killarnas träningar. Där var bara tränarna och killarna i laget. Alltså är det någon i laget som har snott tränarens mobil! ALLTSÅ! Jag blir så förbannad, så jag kokar!

 

Låter säkert som om jag är lastgammal (så gammal är jag inte) nu, men vad F**N hände med respekten??? Mitt är mitt och ditt är ditt, HUR svårt kan det vá??

Jag tycker självklart INTE att det är okej att snatta eller sno NÅGONS grejer! MEN hur är en 12-13 åring funtad som snor sin tränares (som lägger en STOR del av sin fritid på dessa killar) mobiltelefon?? Så gör man bara inte! Jag skulle själv bli så grymt besviken!

 

Och dessutom tänker jag så här… OM Timmy skulle komma hem med en telefon som det skulle finnas det minsta frågetecken vart den kommer ifrån, skulle jag vända upp och ner på himmel och jord för att få fram det! Hoppas verkligen alla föräldrar skulle reagera om barnen kommer hem med något liknande!

 

Jag har ingen aning om de kommer få reda på vem som tagit den. Men jag tycker de ska ställa in träningar och allt, tills mobilen kommer fram. Jag kan ju lova att det då skulle bli ett himmelens liv på de killar som INTE snott mobilen och INTE får träna. Men jag tycker det är en tydlig markering, att SÅ GÖR MAN INTE!!!

 

Nu ska jag ta mig ett glas vin och lugna ner mig lite… Imorgon är det dags för sökträning :) Häxa ska få göra premiär i skogen med fastrullen :)

 

Jag har också lust att visa ALLA mina tänder nu! *grrrr*


Kommentarer
Postat av: ulli

Usch va tråkigt att läsa:( Det är tragiskt och jag håller med dina åsikter. Skulle göra precis som du i det läget.

2011-04-08 @ 21:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0