Stolt!

Jag vet att det är "fult" att skryta i allmänhet och i synnerhet över sina barn, men nu tänker jag ge jante en rejäl käftsmäll ;) Timmy har nu gjort två veckors praktik på Ica. Och jag är verkligen stolt och otroligt glad! Uppstigning 04.30 varje morgon... Okej, han kanske inte har uppvisat det bästa humöret innan 05.00. Men när det dåliga morgonhumöret visar sig med sparkar och slag i väggen samtidigt som han skriker: "jag väääägraaaaar gå upp om du inte kan lova att jag får lära mig något nytt idag!!!", då känns det ändå okej;)

Det är just det, viljan att utveckla sig, anta utmaningar och viljan att lära sig nya saker som gör mig SÅ stolt! Det är det man kommer någonstans på här i livet:) Allt annat kan man liksom lära sig efter vägen!

Jag har flera gånger under praktikperioden satt ganska krävande uppgifter på Timmy och faktiskt förvånats över hur bra han löser problemen med hjälp av en dåres envishet och en stor portion jäklaranamma! Det fantastiska med detta är självklart att få se det där oövervinnliga självförtroendet när målet är nått:)Det bådar gott för framtiden!






Det kostar att ligga på topp! Bilden tagen på väg hem från jobbet igår kl 16.15 ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0