Long time...

Jahapp! Så var jag här igen då!!
Alltså, jag gillar verkligen att skriva, har verkligen saknat det :)
Det stora problemet är väl egentligen VAD jag ska skriva om??!! Det är ju inte så att mitt liv är heeeelt innehållslöst, men ändå...
Om man kollar runt i olika bloggar (ja, jag följer en hel del), så förstår man ju att man bloggar av olika anledningar... En del bloggar för att få många läsare... Visst tycker jag också att det är kul att folk läser vad jag skriver, allt annat är lögn! Tyckte jag inte det, så kunde jag lika gärna skriva i ett word-dokument och spara ner på min egen dator ;)
MEN, jag har inget behov av att massor med folk jag inte känner läser min blogg, och kommenterar typ "hallå, kikade förbi". Hör man till den kategorin som VERKLIGEN vill ha många läsare och kommentarer så ska man väl förmodligen uppdatera flera gånger per dag, helst med "dagens outfit" och "detta åt jag till lunch idag", och nej, det kommer nog aldrig bli min grej... ;)
Jag satt faktiskt för ett tag sedan och kollade tillbaka i bloggen, och visst är det kul med kommentarer! Inte alls frågan om det! MEN (igen, då), vissa ord betyder för mig mer än andra. När någon har skrivit något som man verkligen VET att det är precis så välmenat som det är skrivit, det uppskattar jag verkligen! Vissa kommentarer kan jag gå tillbaka och läsa igen och igen, bara för den skull att man VET att de orden verkligen betyder något, och inte bara är rent "ordbajseri"!
Men, hursom då... Den här bloggen är/var ju en hundblogg. Inte för att jag bara skrivit om hunderiet, men det är ju ändå det som varit kärnan och själva temat på bloggen :) Hunderiet för min del är ju numera i det närmsta obefintligt, så jag funderar på om man ska göra om bloggen?? Vet ju att jag har min vapendragare Angelica när det behövs, eftersom jag är helt handikappad i ämnet själv ;)
Så vad ska då temat vara? Ja, det ska ju vara något som speglar en själv, och vad man har för intressen... Ehhh, jaha?? Ser framför mig en header (tror jag det heter) med en blaffig ICA-logga, en varsin bild på mina barn, en liten bild på Baloo, en dator, ett kollegieblock och en almanacka...
Ååååkääääj? Jobbet bloggar jag ju inte gärna ingående om och barnen är i den åldern då jag inte har någon lust att skriva detaljerade historier om vad de gör. Datorn? Japp, även den har ju en direkt koppling till ICA, alltså jobbet OCH plugget... Alltså inte så mycket att skriva om där heller. Almanackan då? Ja, den skulle jag ju möjligen kunna få ut en del info om, men föga intressant för någon annan  än mig ;) Visst att den är välfylld, men det innehållet är nog mest tänkt till dess tanskpridde ägare ;)
Jaja, vi får väl se om det går att få till något tema...
Ska man inte blogga om ett speciellt tema, kan man ju alltid fotoblogga :) Jomen, tjena!! HELT ärligt så vet jag faktiskt inte just nu ens vart min kamera är... Inte så att jag tappat bort den, men jag har inte använt den på väääääldigt länge. Så nä, fotoblogg lär det inte bli heller ;)
OOOM inte jag börjar blogga från mobilen!! MEN (ja, igen), jag vet inte hur man gör??!! Alla andra bloggar ju från mobilen, så förmodligen finns det en app som passar till ändamålet, mend en har jag inte lyckats hitta, än... ;)
Jaja, nog om detta tills nästa gång jag har haft ett blogguppehåll ;)
Laddar just nu för några dagars jobb innan jag drar på turné :)
Ja, faktiskt, just LADDAR!! Attans vad jag önskar att alla hade ett så förbaskat kul jobb att gå till (kanske tröttsamt att höra, men dock helt sant). Den känslan är såååå mycket värd!! Det är just DET, jag skulle kunna skriva en bok om, men inte just nu ;)
Jobb imorgon, jobb på torsdag och även träffa några kurskamrater... Ska bli kul att visa vår butik, faktiskt är jag väldigt stolt att visa vår fina butik och mina goa arbetskamrater :)
Fredag jobb igen... På lördag drar jag och Fredrik till huvudstaden med hans gamla jobb, målet? Hotellboende och show med Robert Gustavsson. På söndag åker jag direkt därifrån till Göteborg för några dagars kursande =)) Fredag, tåg hem igen... Lördagmorgon, tidigt, tåg till Köpenhamn med Fredriks nya jobb. Denna gången med målet Wallmans salonger =))
Sjukt laddad för kursandet!! Så jäkla kul och än är det bara början! Faktiskt, lite, lite prestationsångest också ;) Kan tänka tillbaka och önska att jag hade liiiite av den prestationångesten när jag gick i skolan... Då gick det mest ut på att klara det man skulle göra med så liten egen insats som möjligt... Lite skillnad från hur det ser ut idag :)
Nu är det precis tvärtom, trot att jag redan skrivit klart ett arbete, kan jag ligga och vända och vrida på natten och fundera : Hmmm, kanske skulle ha gjort si eller kanske så?? Jaja, den som lever får se :) Hoppas det duger iaf :) Eller ja, jag är ju inte nöjd med att det bara duger... Okej, hoppas att det är bättre än att det duger då!!
Dags att avrunda då...
Det är väl då jag ska visa en bild av vad som beskriver min senaste tid ? (om man följer skolboksexemplaren)
Njaaee, det blir inte roligare än så här....
Kanske är jag tillbaka imorgon, kanske om en månad =) Den som lever får se =))

Kommentarer
Postat av: Sharon

Love U honey! Du är den mest energiska o engagerade människan jag vet...... Uppskattar dig även om vi inte hörs så ofta......

Ha såååå KUL i min Home Town.....

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2012-01-25 @ 06:45:01
Postat av: Angie

Vapendragaren här. ;)

Fundera hur du vill ha det och hör av dig så ska jag nog slänga ihop något som passar dig perfekt.

Ha det nu så roligt kommande 1½ vecka och sköt om dig. Om du mot all förmodan får en minut över så kan du mitt nummer. Annars hörs vi när du är på hemmaplan igen. :)

2012-01-25 @ 08:19:10
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0