Sök och lite annat

Så har ytterligare en helg gått...

Jag fattar faktiskt inte vart veckorna tar vägen?? Tiden bara rusar iväg, och jag hinner knappt med! Är det ett tecken på att man börjar bli gammal, tro?

Helgen inleddes hos L, på bästa sätt :) Mysbyxor, raggisar och fleece ;) Vackra som få, kröp vi upp i varsin soffa och ägnade kvällen åt att prata strunt. Men mest ägnade vi oss nog åt att äta sallaggio, mozzarella, brie, castello, oliver och lite nnat smått och gott ;) En väldigt trevlig och lagom kväll :)

Lördagen drog det STORA sökgänget ut på träning. Med tanke på att vi bara var tre stycken, tog vi oss sovmorgon och började först klockan 11.00 :)

Jag tycker Häxa sköter sig bra. Poletten har helt uppenbart trillat ner, och hon har klart för sig vad som ska göras :) Tungsprunget var det med all snö, och det märks efter några skick att även liten Pjäxa kan bli trött i knoppen ;)

Självklart hann vi med några fikapauser också. Dessutom fick vi ägna lite tid åt att leta nytt träningsställe, då det helt plötsligt var skogen full av jägare och hundar...
Ja, så på något vis lyckades vi få en hel dag att gå :) Ganska bra gjort, tycker jag, på så få personer :)
Efter en lekstund för Häxa och Bosse begav vi oss hemåt, och jag kröp ner i ett skållhett bad :) Perfekt dag :)


Imorse drog Fredrik och Timmy på innebandymatch i Årjäng. Jag stanade hemma för lite röj. Tänkte även bege mig ut i skogen med bägge hundarna och kameran. Var strålande sol ute :) Pulsade på mig ALLA (ja, det är ju en del) kläder, lastade in diverse leksaker, hundar och kamera i bilen.... Bara för att konstatera att Bmw´n var helt tom på ström...

Något besvikna jyckar lastades ur igen och fick sig lite lek på tomten, iväntan på att Fredrik skulle komma hem och starta bilen. Tyvärr var det redan på väg att mörkna, så det blev inget fotat idag :(

Men en härlig promenad i skogen blev det iaf.
DET är verkligen sååå rogivande att strosa runt. Har haft en del grubblerier det senaste, och det finns absolut inget som rensar hjärnan så bra som att vara i skogen med hundarna :)


Nu ska jag lägga grubblerier och tråkigheter åt sidan, och bara ägna mig åt att njuta av tiden som vi har framför oss :) Jag verkligen ÄLSKAR de sista veckorna innan jul, och självklart själva julen :) Det är så mycket stämning och mys♥


Här kommer lite bilder från en annan dag....

















Kommentarer
Postat av: Yvonne Mattsson

Nä du Malin, gammal e du inte förrens du e i kapp mig å dit kommer du ALDRIG. Kan se framför mig hur du å L samtalar, å antar att ingen av er gick i taket. Tur att hennes andra hälft roade sig på annat håll.

2010-12-12 @ 19:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0