Ny konkurent!

Nu finns det en konkurent till min last vid datorn, statistiken. För idag har jag lärt mig något nytt! Tack och bock, Angelica!

Det här är antagligen vad jag kommer ägna min lediga tid till framöver ;)


Liten hund, stor leksak


Gammelhunden Seb


Nä, det är INTE ett jättehubba-bubba!


Hampus njuter


Prins


Finaste Bebban



Bosse


Hampus inviger sommarlovet


Och det gör även Timmy


Fina bebban, igen


Ja, nu har jag ju lärt mig något nytt. Känns ju bra  att kunna göra något annat än bara beskära i Photoshop.
De som kan säger ju att det finns hur mycket möjligheter som helst med programmet


Kommentarer
Postat av: Gitsie

Jaha nu har jag förstört ditt sociala liv, Fredrik är säkert väldigt glad på mig just nu. ;)

2010-01-13 @ 09:12:36
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0