Liten fortsättning då...

Ja, här kommer då fortsättningen på 2009. Den blir dock inte speciellt lång. Kanske tar det lite pö om pö, resten av året. Den som lever får se =)

Augusti avhandlades ju sist, men jag glömde en verklig ljusglimt! Sista helgen var Jag, Linda, Ullis och Sandra till Falkenberg för att titta på Bruks-sm. En fantastiskt kul och trevlig helg, som bjöd på massor med hysteriska skrattanfall! Även om man var totalt slutkörd när man kom hem, så ger det massor av energi bara att tänka på alla skratt och galenskaper. Fotade inte speciellt seriöst denna helgen. Några spexbilder och lite annat blev det. Inga vidare bra bilder, men en som tittas på väldigt ofta av vissa i familjen ;) Historien bakom det då....
Lördag kväll blev jag och Linda sittandes kvar i förtältet när alla andra gått och lagt sig, massor med diskussioner avhandlades och självklart en del skratt och en viss mängd vin.... Innan det seriösa vindrickandet drog igång var planen att vi skulle upp tidigt på morgonen för att kolla när tävlingarna drog igån kl.07.00. Allt eftersom kvällen blev senare och senare omhandlades detta beslut. Till sist var klockan ca: fem på morgonen, då skulle vi smyga in i husvagnen utan att väcka de andra två.... Vilket gick sådär kan man säga ;) F*n flög väl antagligen i oss och Linda fick fram spraygrädden (spår efter Irish coffee) och gick med denna på Ullis och Sandra. Ytteligare skrattanfall bröt ut. Och givetvis kom kameran fram. Till slut la sig lugnet i husvagnen och alla somnade... Några tävlingar klockan 07.00 blev det inte för oss....

Hur som helst denna bilden då...

I julklapp fick Timmy en digitalkamera av oss. Eftersom jag köpte ett större minneskort direkt efter falkenberg, så fick Timmy överta mitt gamla. Av någon anledning är det EN bild som är låst på kortet och jag kan inte radera den. Varje gång Timmy startar upp sin kamera, möts han av denna bilden....

Kanske inte speciellt lämpligt, men jag vet INTE hur jag ska få bort den!

Jag har sagt det tidigare... men stort tack för en fantastiskt kul helg till ALLA som var med!
Verkligen en av årets stora ljusglimtar =)

Avslutar med några bilder på min prins


På språng!


På väg till matte...


Vad Baloo tänker här har jag ingen aning om, men jag gissar på - "Vadå?, Vem?, Jag?, nä, jag fattar inte"


Nu blir det ett varmt bad. Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Flitens lampa lyser här i bloggen, keep up the good work! :)

2010-01-07 @ 20:29:39
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Jenny, Focus & Bråka

Bah! Säger du som skriver en kommentar på ett inlägg ifrån sommaren 2008?! ;)



Hemsidan är nere och jag tror typ ingen läser bloggen. Så den börjas skrivas i igen när hemsideskiten tas upp.. När det nu blir!

2010-01-07 @ 22:13:47
Postat av: Linda

skrattar hysterist varje gång ...kan inte låta bli !

Du har förgyllt min dag ännu en gång:)

Hörs senare!

2010-01-08 @ 11:16:55
Postat av: Sandra

Hahaha rolig bild...konstigt att den inte raderas,stackars Timmi..:( han får väl men för livet;)

Hoppas att vi åker detta året igen på bruks sm och har lika roligt! Underbara bilder på Baloo, gillar den med snön! Ha det gott!

kramar sandra

2010-01-08 @ 20:52:48
URL: http://www.norpa.cybersite.se
Postat av: Camilla

hihi ja det var ju oxå en bild att få på köpet ;-)

2010-01-10 @ 22:15:12
URL: http://cacemillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0